25 Aralık 2008

A-ş-k-ı-m Harfleri

Bu kelimenin neden a-ş-k-ı-m harflerinden oluştuğunu düşündünüz mü? Her harf bir şeyler fısıldar bizim kulağımıza.. Her birinin farklı anlamı vardır. Yazım şekillerine dikkat ettiğinizde kulağımıza fısıldadığı o nağmeleri duyacaksınızdır. Çünkü sadece harf özelliği taşımazlar. Yükleri ağırdır. Bize yön verir. Birlikte bakalım mı?

A: Yazım şekline baktığınızda kapalı bir yeri vardır. Bu kapalı alan sırların saklandığı yeri çağrıştırıyor. Yaşadığımız olayları saklamak gerektiğini söylüyor.

Ş: Ya ş harfi. Ne taşıyor olabilirdi? Tabiî ki de hiç kuşkusuz. A harfi ile güven duygusu oluştuğunda dönemeçli bir yola gireriz. Ama ne olursa olsun bu dönemeçli yolda birlikte yürümemiz gerektiğini anlatır bize Ş harfi. Onun yükü hepsinden ağırdır beklide….

K: Bu harf paylaşımımızda her türlü duyguyu yaşayacağımızı söyler bize. Yazım şekline dikkat edin. Bazen ayrılıklar, zıt fikirler olur, bazen aynı yolda fikir birliğine varmaktır. Yâda fikir ayrılığı yaşamadan birlikte bir olmamız gerektiğini anlatır.

I: Dürüstlük, yalınlık sadelik demek. Paylaşımımızda eğik değil düz olmamız gerektiğini anlatır bize.

M: Son harftir. Diğer olgular oluştuğunda (sır saklamak, virajlı yolları birlikte yürümek, tüm zıt fikirlere rağmen birlikte olmayı başarabilmek, dürüst olmak) M harfinin görevi başlar. Bu harf bize artık bir çatı altında olmamız ya da birbirimize sıkı sarılmamız gerektiğini söyler bize.

Bu kelime oyunu değildir. Harflerin sesleridir.

yazar:cigtanesi

10 YORUMLAR :

Camilla dedi ki...

ne kadar güzel bi yazı bu:) cok baska bi yerden bakmıssınız, hiç düsünmedigim bi yerden. askım kelimesini pek sevmeyen ben, sanırım artık sewiorum(:

içimden geldiği gibi *** dedi ki...

hadii yaa hiç düşünmemiştim.ilginçmiş..

Esrik Öfke dedi ki...

Ben K'yı geçemiyorum malesef:(

Arzu Breda dedi ki...

Sevgili Camilla, beğenmene çok memnun oldum. Ayrıca, yazıdan etkilenerek bu sözcüğü sevmene ve kullanmana sebep olmasına daha bir sevindim.

Çok teşekkür ederim, değerli yorumların için.

Arzu Breda dedi ki...

içimden geldiği gibi, evet ben de hiç bu tarz düşünmemiştim. Ama, bizim yerimize düşünler var, demek ki...

Çok teşekkürler...

Arzu Breda dedi ki...

Sevgili Esrik Öfke, umarım yakın zamanda geçersin ve kelimeyi tamamlarsın. :)) Tüm kalbimle diliyorum...

Arzu Breda dedi ki...

Sevgili TILSIM,

Kullanmaktan ve duymaktan çok hoşlandığım bu kelimenin harflerinin açılımının bundan daha güzel bir açıklaması olabilir mi?

Çok güzel ve hoş bir paylaşım olmuş. Çok teşekkür ederim. :))

rebelon dedi ki...

vay be çok güzel bir yazı.teşekkürler bizimle paylaştığın için

babegazelle dedi ki...

way be çok ilginç bi bakış açısı ve insan haaaa walla lan oluo :))

Arzu Breda dedi ki...

Teşekkürler bebeğim, harflere ve rakamlara anlamlar yüklemekde üstümüze yok... :) Herkesin yüklediği farklı anlamları vardır mutlaka... :))