08 Mart 2009

Arayı Açmayın Emi...



Sizmi geldiniz canlarımm!!!

Hoş geldiniz hele geçin şöyle,

Evimize benzemez burası,

Çömeşi verin münasip biryere...

İki gözüm üç kuzummm!!!!

Neredeydiniz bunca zaman

Çok bekletmeyin özlemekteyim sizi,

Durun hele şöyle doya,doya bir bakayım.

Suretinizi unuttum nerdeyse.....

Şu bayramlarda olmasa,

Uğramıyacaksınız buralara.

İlk göz ağrımmm!!!!yiğidim.

Bir bilseniz sizleri ne çok özledim.

Hiç değişmemişsin,hala dalğacı

Hala deli dolu,toparlan oğlum,

Bak burası yolun sonu.....

Yürek sızımmm!!!

Dermansız derdim,sen yinemi boy verdin??

Abini yine geçmişsin,

Dön yüzünü birkez daha seyredeyim.

Çok çökmüşsün be evladım,

dünyanın kahrınımı çektin?

Yıpratma kendini, bırak olacağı yere varsın,

Ben bile tüketemedim çekmekle,senmi tüketeceksin???

Minik kuşummmm!!!

Tombişim,hele bir adım daha yaklaş

Otur şöyle sağıma.

Hiç değişmemişsin,hala tombiş hala sevimli.

Kuran'ını hatmettinmi be buraya geleli???

Evdeyken dinlemezdinya beni

Kızma annem ,insan biraz yediklerine dikkat etmeli...

Ne o ağlıyormusunuz yine??

Kıyamam göz yaşınızın bir zerresine,

Hadi bırakın toprağımı koklamayı,

Ben burada rahatım,üzmeyin kendinizi.

Artık ne başımdaki o deli sancı var,

Nede yüreğimdeki ince sızı.

Tek derdim sizlersiniz,

Meleklere anlatıyorum her zaman sizi....

Hadi yavaştan toparlanın kuzularım,olan akşam

Bekletmeyin sevenlerinizi.

Arada bir gelin,çiçeklerimi sulayıp

Mezar taşımı silin,evimizde göz yaşımı sildiğiniz gibi,

Bu bahaneyle seyredeyim sizi,

Bekletmeyin beni, çok özlemekteyim sizi,

Bayramları beklemeyin,

Arayı açmayın emi???


Yazar:Safiye Samyeli

Zeugma dedi ki...
:(((((

Anneannemi getirdin aklıma. Bayılırdım onda kalmaya, beraber sofra hazırlayıp sadece ikimiz oturup yemeye.Dedemle olan anılarını anlattırmaya..

Ama şimdi yok...Bu çok acı..
Yazın çok dokundu..
Sevgiler ...
Arzu Breda dedi ki...
Tılsımcım,

Bir yakınımı kaybettiğim gün sonrasında, yayınladığın bu şiiri ve çocukluğundan bir kesitini okurken, öyle duygular hissettim ki, anlatmaya kelimeler yetmez.

Bir yakınımı çok yeni kaybetmenin verdiği üzüntünün de bunda büyük etkisi var. Ancak, kaybettiğimiz diğer tüm yakınlarımızı hatırlatmaya vesile olan bu şiir bana çok iyi geldi. Tekrar, onları hatırlayıp doya doya ağlayarak, onları yadetmemi ve onlara dua etmemi sağladı.

Çok teşekkürler caım arkadaşım, bu duygulu şiir ve hayatından bir kesiti bizlerle paylaştığın için.

4 YORUMLAR :

TILSIM dedi ki...

Sevgili Zeugma,
Bu yazı benide çok etkiledi.Hikayenin böyle hüzünlü bir sonu olması olayı daha dramatikleştirdi.Ne olursa olsun büyüklerimize karşı görevlerimizi yerie getirmeliyiz.Yoksa pişman olmamak elde değil.Yorumun için teşekkürler.

Sevgili Arzucum,
Senin yokluğunda bu yazıyı koyarken düşündüğüm şey insanların birini özlediği,yokluğunu hissettiğinde bu tür yazıları bulmaya yoğunlaşıyor.Ama ne tesadüftir ki bu yazı tam senin acılı bir gününe denk geldi.
Canım arkadaşım hayat malesef birilerine erken nokta koyuyor.Buda genellikle sevdiğimiz kişiler oluyor ve daha bir sarsıyor insanı.Buradan tekrar Allah rahmet eylesin diyor; Acını tüm kalbimle paylaştığımı bilmeni istiyorum.Herşey gönlünce olsun canım.
Sevgiyle kal...

hakan-can dedi ki...

Ninenle ,deden nur içinde yatsın Breda...

8 Mart Dünya Kadınlar gününü kutlamaya gelmiştim...

GunO dedi ki...

Benim anneanem bizimle kalıyo ayrı bi odası war sobası hep çok yanıyo oda sıcacık olduğundan annem kardeşim her gece onun odasında buluşup sohbet misafirlik edioz çok sevinio arada notebookla tr deki kızları ile torunları ile konuşuyo cam den daha bi mutlu oluyo az önce olduğu gibi. Beni çok sever hatta diğer torunlar hep bu yüzden sitem eder. Çok severim anneanemi tek yaşlımda o kendimi bildim bileli.

Ninenin ruhu şad olsun.

pRncfRn dedi ki...

://

Ben yaşlanınca yanımda kim olacak acaba bu yüzden yaşlılığımı görmek istemiyorum ya pofhh :/