15 Mart 2009

Çaya Kaç Şeker


Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla,

Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka.

Bir dost göz arayışıyla,

Saat tıkırtısıyla....

Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,

Ama;

''Günün aydın, akşamın iyi olsun'' diyen biri olmalı.

Bir telefon çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.



Yoksa , zor değil, hiç zor değil,

Demli çayı bardakta karıştırıp,

Bir başına yudumlamak doyasıya.

Ama; ''Çaya kaç şeker alırsın?''

Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra........

CAN YÜCEL

Gözler arasındaki ilişkiyi biliyor musun? Onlar birlikte göz kırparlar, birlikte ağlarlar, her şeyi birlikte görürler ve birlikte uyurlar. Buna rağmen asla birbirlerini görmezler. Arkadaşlık bunun gibi olmalı. Arkadaşsız hayat cehennem gibidir….


Birlikte herşeyi yapabileceğiniz sizi siz olduğunuz için seven arkadaşlarınız olsun hep...

9 YORUMLAR :

TILSIM dedi ki...

Sevgili Arzucuma,
Biricik dostum,arkadaşım,canım şu aralar siteye uğramıyorsun; nedeni geçen günkü vefat olayı diye düşünsemde başka bir konu olabileceği de aklımdan geçmiyor değil.Merak ediyorum.Hakan-can arkadaşımın dediği gibi Günün Blogu olmana rağmen (Çok isterdin)hiç bir tepki vermedin.Ne olur bizi bu kadar yalnız bırakma.Hem beni,bizleri alıştırıp da nereye kayboldun.Geçen sefer de sana kızmıştım.Niye haber vermedin diye.
Umarım iyisindir canım.Seni çok özledim.
Bak blogu özlem hikayelerinden geçilmez yaparım.Beni durduracak biri olmalı.Uyarmalı,hatta kızmalı.
Sevgiyle kal CANIMCIM...
TILSIM

Zeugma dedi ki...

Ben seni sen olduğun için seviyorum canım, hiç görmemiş olsam bile..
Sıcaklığını garip bir biçimde hissedebiliyorum..
Yazı ve üzerindeki şiir birbirini ne güzel tamamlamış,eline sağlık..

İnsanın içi burkuluyor :(

Arzu Breda dedi ki...

Tılsımcım,

Canım arkadaşım, seni merakta bıraktığım için, çok çok özür dilerim. Cbox'da açıkladığım gibi, haber verme imkanım olmadı.

Sana çok teşekkür ediyorum. Benim olmadığım zamanlarda da, blogu boş bırakmadın. Can Yücel ustanın çok güzel bir şiiri ve altında da senin yorumun çok uyumlu olmuş. Seni bunun için çok seviyorum işte, benim canım arkadaşım.

İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım...

Arzu Breda dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Canım, o güzel duygulu sözlerin için ne kadar teşekkür etsem azdır. Ben de seni seviyorum hayatım.

Ancak, Sevgili Can Yücel'in şiirini yayınlayan ve altındaki sözlerin sahibi ben değilim. O sözler, benim canım arkadaşım TILSIM'a ait. TILSIM arkadaşım da bu blogun yazarlarından biri. O nedenle, senin o güzel sözlerini ve iltifatlarını, sevgili arkadaşım adına kabul ediyor ve onun adına çok teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kal, canım arkadaşım...

Savaş Çocuğu dedi ki...

Canımm Temana bayıldım cok guzel olmuş sen öğrendın bu işi. Tılsımcım sen nasılsın ? ikinizide cok özledim. yoktum uzun süredir artık burdayım bol bol gorusuruz ıns. kib

TILSIM dedi ki...

İyiyim Teşekkürler Halimcim.G
örünmüyordun bu aralar,sende iyisindir umarım.Bizde özledik seni.Yokluğun farkediliyor.Ziyaretin için teşekkürler arkadaşım.Arayı uzatma böyle.Seni herzaman bekleriz.
Sevgiyle ve mutlulukla kal...

hakan-can dedi ki...

Merhabalar Arzucum...
Annenin rahatsızlığı olduğunu okudum şimdi,inşallah cidi bişeyi yoktur...
Kendisine sevgi ve saygılarımı gönderiyorum ve acil şifalar diliyorum...

şirinem dedi ki...

can yücel beğendiğim şairlerden şiirleri çok güzel ve anlam dolu buda çok güzeldi paylaşım için

NoEngel dedi ki...

Arzucum beni yazarlıktan çıkarmanı isteyecektim. Ancak bunu bir türlü söyleyeme fırsatını ve iradesini bulamadım. Durumu anlamış sende olması gerekeni yapmışsın.
Blog hayatında başarılarının devamını dilerim.
Sevgiyel kal canım arkadaşım.