04 Nisan 2009

Doğum Günün Kutlu Olsun Arzucum

Sevgili Arzucum,


Seninle tanıştığımız günden beri iyi günde,kötü günde sanal ortamın elverdiğince hep beraber olduk. Bazen sen bana kızdın,bende sana. Sanalda dost olunması zor derdim ama seni tanıdıktan sonra anladım ki bunca yıl boşuna aldanmışım. Benimkisi sadece bir önyargıymış. Bunu seni tanıyınca anladım. Kızgınlıklarımız,dargınlıklarımız oldu ama hiç bir zaman dostluğumuzdan asla şüphe etmedim. Seninle tanıştığım için çok şanslı hissettim kendimi. Bir gün günaydın yazımı görmesen beni merak eden, geldiğimde sebebini soran,ilgilenen. Her haliyle içten,samimi,güven veren bir kişiliğe sahipsin. Kısacası sen eşi bulunmaz bir çiçeksin. Seni çok seviyorum canım arkadaşım. Doğum günün kutlu olsun.

Photobucket

Şöyle bir alıntıyı paylaşmak istiyorum:
''Dost,

Sizin iyiliğinizi çoğunlukla sizden daha çok düşünür. Sizin için kimse için yapmayacağı şeyleri yapar, kendisi dahil, gözünü kırpmadan..
Sizi gerçekten merak eder..
Ve bir gün kırılırsa size, gücenirse, onun gözlerindeki kırgınlık sizin kalbinizde derinleşir. Bir gün kavga olursa, yine de zor zamanınızda elleri size uzanır, size yetişir.
İki kalp birbirine kanla bağlanır, kan hayattır. İki kalp birbirini unutmaz, birbirinden ayrılmaz..''
Colorful Animated Butterfly Pictures, Images and Photos
Kelebekleri seviyorsun diye hediye olarak kelebek topladım. :)

8 YORUMLAR :

Zeugma dedi ki...

CANIM ARZUCUĞUM, BİR TANEM ;
BU YAZILANLARA TÜM KALBİMLE BEN DE KATILIYORUM..
O KADAR İYİSİN, KALBİN O KADAR TEMİZ VE YARDIMSEVERSİN Kİ..

Yaydığın elektriği en iyi algılayanlardanım ve seni çok seviyorum hayatım..
Doğum günün kutlu olsun, o güzel kalbin hep böyle sevgiyle çarpsın. Her dileğin gerçek olsun sağlık,mutluluk ve başarılar içinde..
Seni sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum :)
İyi ki varsın !!

CHAOTIC dedi ki...

Nice mutlu yıllara... Dostluğunuz daim olsun. Sevgilerimle...

hakan-can dedi ki...

Arzu'cum doğum günün kutlu olsun.Seni yetiştiren anne ve babanın ellerinden öperim..
Nice yıllara hep beraber...:))

Arzu Breda dedi ki...

"Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek en çok sevdiği acıtabilirmiş
Çok acıttığında anladım..

Fakat, hakkedermiş sevilen, onun için dökülen her damla gözyaşını
Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğinde anladım..

Yalan söylememek değil, gerçeği gizlememekmiş marifet
Yüreğini avucuma koyduğunda anladım.."


ANLADIM...
ŞİMDİ DAHA İYİ ANLADIM...
CANIM ARKADAŞIM, EN İYİ DOSTUM OLDUĞUNU ŞİMDİ DAHA İYİ ANLADIM.

ÇÜNKÜ, SEN YÜREĞİNİ BENİM AVUCUMA KOYDUN. SANA NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR.

HER ŞEY İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER, TILSIMCIM. O GÜZEL KALBİNİ BANA AÇTIĞIN, BENİMLE PAYLAŞTIĞIN İÇİN, SONSUZ TEŞEKKÜR EDİYORUM.

UMARIM VE DİLERİM HER DAİM MUTLU OLURSUN. TÜM KÖTÜLÜKLER SENDEN UZAK KALSIN, SANA YAKLAŞAMASIN.

YANAKLARINDAN ÖPERİM...
SEVGİYLE KAL...
SEVDİKLERİNLE KAL, BİR ÖMÜR BOYU...

ARZU

Arzu Breda dedi ki...

CANIM ZEUGMACIĞIM,

SENİN O SÖZCÜKLERİ NASIL İÇTEN SÖYLEDİĞİNİ, NASIL SEVGİYLE SÖYLEDİĞİNİ, KALBİNDEN KALBİME AKAN BİR DUYGU OLARAK HİSSEDİYORUM.

O SİNERJİNİN DE, TEK TARAFLI OLAMAYACAĞINI BİLİYORUM. SENDE DAHA GÜÇLÜ BİR SİNERJİ OLMASA, BENİ BÖYLE TANIMLAYABİLECEĞİNİ DÜŞÜNMÜYORUM. KENDİ İYİLİĞİNİ BANA YANSITARAK, BENİ DE İYİLİĞE DÖNÜŞTÜREN BİR ELEKTRİĞE SAHİPSİN.

İYİ Kİ, VARSIN VE İYİ Kİ SENİ TANIMIŞIM.

HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, CANIMIN İÇİ...
SENİ ÇOK SEVİYORUM...
YANAKLARINDAN, GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM... :)
SEVGİYLE KAL...
SEVDİKLERİNLE KAL, BİR ÖMÜR BOYU...

ARZU

Arzu Breda dedi ki...

SEVGİLİ CHAOTIC,

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, BU İNCE DAVRANIŞIN VE SEVGİNİ YOLLADIĞIN İÇİN.

AYRICA, TILSIM'LA DOSTLUĞUMUZA DA VURGU YAPARAK, İYİ DİLEKLERİNİ YOLLAMIŞSIN. ONUN İÇİN DE MİNNET VE TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM.

SEVGİYLE ÖPÜYORUM... :)
SEVGİYLE KAL...
SEVDİKLERİNLE KAL, ÖMÜR BOYU...

ARZU

Arzu Breda dedi ki...

HAKANCIM,

NE KADAR İYİ VE DOST BİRİSİN Kİ, EN İYİ VE KÖTÜ GÜNLERİMDE YANIMDA OLDUN.

SENİN GİBİ BİR DOSTA, ARKADAŞA SAHİP OLDUĞUM İÇİN, ÇOK MUTLUYUM. İYİ Kİ, VARSIN VE İYİ Kİ SENİ TANIDIM.

AYRICA, ANNEM VE BABAM ADINA DA, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SENİN BU DUYARLILIĞIN İÇİN, ONLAR DA TEŞEKKÜR EDİYOR VE GÖZLERİNDEN ÖPÜYORLAR.

HER ŞEY İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜRLER...

YANAKLARINDAN ÖPERİM... :)
SEVGİYLE KAL...
SEVDİKLERİNLE KAL, ÖMÜR BOYU...

ARZU

Gökkuşağı dedi ki...

Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun