20 Ocak 2009

Sağ olasın, google amca... Part : II

Ah canım gugulcum. Seni o kadar çok seviyorum ki. Bunu hangi kelimelerle, hangi dilde anlatsam bilemiyorum. Bana,öyle kişiler gönderiyorsun ki, bazen onlara nasıl davranacağımı şaşırıyorum. Onları alıp bağrıma mı basayım, yoksa ellerimle boğayım mı..? Her çeşidinden var içlerinde..! İçlerinden bazıları, cevap bile vermeye değmeyenler... Onlara cevap yazmıyorum zaten. Ama, bazılarına da cevap vermezsem, benim içimde uhde kalır diye bazı cevaplar veriyorum.

Al işte, gönderdiklerinden bazı numuneler ve onlara verdiğim cevaplar. Umarım, verdiğim cevapları sen de beğenirsin.


ruhumu nasıl sevindiririm

Ruhuna güzel sözler söyle, ona hediyeler al, onu öp okşa, bak o zaman nasıl seviniyor ruhun...

tarihi sözler
Şimdi, ben sana tarihi söz söyliyeceğim. Sen de, o sözü kendin söylemiş gibi, başkasına satacaksın. Öylemi..? Pışşık..! Var mı öyle yağma..?

"yedi üç bir bilir"
Bilir tabi cancazım... Onu bilmicek ne var? Benim henüz aklımda bile olmayan, çocuğum bile bilir. :Pp

28 ekim 2008 cebeci asri mezarlığı
Sen çok geç kaldın yahu... Törene mi katılacaktın..? Senin törenine davet mi edecektin..?

50 sarısın oyunu oyuna,
Ben oynayım, öyle mi..? Halbuki, sana daha yakışmaz mıydı..?

50 sarısından bırı olmak istıyorum
Önce, sen oyna diyorsun, şimdi de sen oynamak istiyorsun. Bak, dediğime geldin mi şimdi.? Yakışır yakışır, en iyisi sen oyna. :Pp

50 sarışın bardaki resimleri
İnan ki, bende yok onların bar resimleri. Olsa verirdim, n'olucak ki... Benim zaten bara filan gittiğim yok.

angelina jolienin ihanet film
Ne, ihanet mi etmiş, encılın kocasına.? Vay ruspik vay..!

artık bir selamı bile çok görür oldun bana
Aşkolsun ama..! Niye çok göreyim caaanım..? Küstün mü yoksam, sesinde öyle bir hüzün sezdim de... İstediğin selam olsun, bende çok var ondan, herkese dağıtıp duruyorum. Al sana da, göndereyim biraz. Selam, selam, selam, selam, ....., selam. Yeter mi..? Yetmezse daha da gönderirirm sonra... :Pp

arzu harfleriyle şiir
Valla bana da, kimse söylemedi, ismimle başlayan bir şiir. İyi ki hatırlattın, aşkıma sorayım bunun hesabını. Niye bana öyle bir şiir yazmadı, diye... ühüühüüü...

aydında şöför arayanlar
Şöför kardeş..! Burası Aydın değil, sen Aydın'a gitsene. Hem ayrıca, ben şöför filan da aramıyorum. O kadar büyük adam ol(a)madık daha. Ben kendi arabamı kendim kullanırım. Bide şöföre para mı verelim yani..?! :Pp

bir gün bir taksiye atladım
Eee n'olmuş sonra..? Hikayenin devamını anlatmıycan mı.? Heyecanla bekliyorum devamını... :Pp

bir tüketici nasıl olur
Sen n'apcan tüketici olup..? Herkes tüketici oluyo zaten. Aslolan üretici olmak. Sen beni dinle, üretici ol. Ha, sakın üretici dediysek, başbakanın dediğinden değil. Çocuk üreticisi olayım deme sakın. Onlardan çok var. Hem de pek çok... :Pp

dün mü burda idin bu gün mü geldin arzu
Ah, ah caaanım benim..! Hep beni mi bekledin orda.? Ben de, unutmuşum senin beklediğini.. Ah, aptal kafam..! Bak, görüyon mu..? Onca bekletmişim adamcazı orada... Yok canım yok, ben henüz yeni indim uçaktan. Bekle biraz daha, geliyom...

gercek inciyi nasıl anlarız
İncinin gerçek olup olmadığını anlamak için; Dişlerinin arasına koyup, güzelce sıkarsın dişlerini. Eğer, inci kırılırsa, gerçektir. Yok eğer, dişin kırılmışsa, inci sahtedir. :Pp

grip nasıl gecer.
Dediklerine göre; Grip, ilaçla 1 haftada, ilaçsız 7 günde geçermiş. Ben söyleyenlerin yalancısıyım.

ihanet hikayeleri
Nereden duyup geldin hemen..? Daha henüz bitirmedim kitabımı. Bitirince, alır okursun ve uzman bir ihanetci olursun...

incinin konusu ve olayın geçtigi yer
Valla billa, ben masumum hakim bey.. İnan ki, ben çalmadım o incileri. İnci minci de görmedim. Olay yerini de bilmem zaten.

kişi üstünde izleme cihazı
Yok be kardeşim, ben izleme cihazı filan bilmem. Benim bir tek bildiğim, izlediğim bloglar. Ha bir de, beni izleyen blogcular var. Ama, biz öyle cihaz filan kullanmıyoruz. Bilgisayarda takip ediyoruz. Bilgisayar cihaz mı ki..? Neee..! Cihaz mııı..?

osmantan erkır ,ebru gündeş’i hala çok seviyormuş
Sana öyle mi söyledi.? Yalaaaan, hem de kuyruklu yalan..! Sen de hemencik inandın di mi..?

sakın geç kalmayın, mektup yazın
Ahhh, be dedecim mi desem, ninecim mi..? Ne desem bilmem ki..? O dediğin çok eskidendi. Mektup yazcan da, o da mektup gelse diye bekliycek. Nerdeee, o günler..? Şimdi, mail gönderiyon da, yahut cepten mesaj atıyon. Onun gelmesini bilem beklemeden, basıyo sana fırçayı. "Ne cevap vermedin de" "Niye bu kadar geç aradın filan, bilmem ne" bi sürü laf sıralayıveriyor.

6 YORUMLAR :

umidim dedi ki...

Bu postta geçenlerden bir şey anlamadım dersem; gugılın gönderdiği numunelerden biri mi olurum acaba.

Ama ben kendi blogrolumdan sağ click + open in new tab yaparak geldiydim.

Kolaylıklar

srbstnsrlr

Halim KILIC dedi ki...

Neden bu anlam kargaşası :) Herkez neden okuduğunda bir anlam bir mana arama telaşı içine giriyor . Sen anlamamış olabilirsin ama, yazan için kimbilir neler ifade ediyor bu yazılanlar dimi :)

Arzu Breda dedi ki...

@ümidim,
@Halim,


Sevgili arkadaşlarım her ikinizin de kafansında aynı soru oluştuğu için, her ikinize tek cevap veriyorum.

Yayınladığım bu postun amacı, sadece google aracılığıyla yapılan aramalarda kullanılan sözcük ve sözcük gruplarından bazılarını seçip, onlar üzerinden mizahi bir dille, bu aramalarada kullanılan kelimelere eleştiri getirmek. Bu eleştiriyi de mizahi bir dille yapmamın nedeni, okuyanları biraz olsun gülümsetebilmektir.

Bu aramalarda kullanılan kelimelere eleştiri yapmayı kendimde bir hak olarak görüyorum. Bunun yanında, sizler de, benim yaptığımı eleştirme hakkına sahipsiniz.

Tabiidir ki, bu eleştirilerde benim de, beni eleştirenlerin de, eleştiri yaparken incitici ve küçük düşürücü sözlerden kaçınmamız gerekir. En önemli ve dikkat etmemiz gereken husus bu olmalıdır.

Her ikinizin de, yazı hakkında ki görüş ve eleştirilerinizde, olumlu katkılarınız için teşekkür ediyorum.

Sevgiyle kalın, her ikiniz de...

Bekriya dedi ki...

ben de bayılıyorum bu google aramalarına seninkiler baya edepli arama yapmışlar yinede :))

Abraxas dedi ki...

Ahahha çok süper bir konuya değinmişsin. Çok eğlenceli ama bazen sinir bozuyor. :)

ilerlemeyentakvim dedi ki...

ruhumu nasıl sevindiririme bittim yaa:))))süper