21 Eylül 2008

PSİKOSOSYAL ANALİZ; ÖZGÜR VE ÇILGIN



Bugün tersimden mi kalktım nedir. Her şey bana karşıymış gibime geliyor. Aslında bu dediklerim çok saçma tabii ki, gerçekler hiç de öyle değil. Ben kendim kaşınıyorum, canım sıkılıyor ve hareket olsun istiyorum, gittiğim her yerde.

Sevgili bloguma uğradım, bir selam verdim ve çıktım. Hiç bir hareket yok. gerçi blogda hareket de beklediğim yok ama... Olsa iyi olurdu diye de düşünmüyor değilim. Fakat hareketi sağlayacak olan da, benim yapmam gerekip de yapmadığım şeylerdir. Nedir bunlar deseniz, saymakla bitmeyecek bir sürü madde sıralayabilirim. Ama şimdi bunun sırası değil.

Siteye uğradım, bilmeyenler hangi siteye diyebilirler. Ama, bilmeyenler yine de bilmesinler, farketmez nasılsa. Hııımm, ne diyordum? Siteye uğradım, selam bile vermedim. Kimsecikler yok sitede. Ha, pazar günü erkenden kim gelecek siteye diyebilirsiniz. Fakat öyle değil, bir çok kişi gelmiş ve çıkmış. Yöneticisinden, eski ve yeni üyelere kadar bir çok kişi gelmiş, bakmış ve çıkmış. Kimseden de hiç bir çıt yok. Ne sohbette, ne haber kısmında, ne de forumlarda. İki gündür nasılsa aynı duruyor. Sanki iki gündür, dondurulmuş gibi bir halde duruyor.

Birden aradığımı bulmuş gibi sevindim. Şak diye çaktı beynimde. Benim ne işim olur böyle siteyle, hem de yönetici olarak. Hiç bana göre değil valla. Değil sitede yöneticilik, ülkede krallık verseler, umurum olmaz. Aldım kağıdı kalemi elime başladım yazmaya. Ne kağıdı kalemi canım, anlayın işte notepad'de başladım yazmaya. Kime ve neler mi yazdım. Şimdi nasıl aklımdan geçenleri yazıyorsam, o anda da aklımda neler varsa onları yazdım. Yazdıklarımın hepsini buraya koyayım da, yazdıklarım için sizler ne düşüneceksiniz bakalım.

Yazdığım mesaj aşağıda, ben çok mutluyum.

Sevgiyle kalın..

Arzu

_____________________________________________________________________________________

"Sevgili Jachanu,

Sahibi olduğunuz siteye üye olduğum 04/02/2008 tarihinden bugüne kadar, sitede çok güzel günler geçirdim. Çok güzel arkadaşlıklar kurdum ve çok iyi arkadaşlarım oldu. Siteniz, başka yerde olmayan sihirli bir çekiciliğe sahipti. Resmen siteye bağımlı hale geldim.

Daha sonra, sevgili Marlowe'un ısrarları sonucu, yazar olarak siteye yönetici oldum. Israrları sonucu çünkü, başta teklifini kabul etmek istemedim. İstemememin nedeni, yabancı dil yönünden zayıf olmamdı. Aslında, yazmayı çok seviyordum. Marlowe'un teklifini de, yazmayı çok sevmem ve siteye çok bağlanmam nedeniyle kabul ettim.

Ancak, son dönemde sitede nedenini bir türlü anlayamadığım bir durgunluk var. Bunu çözebilmiş değilim. Her ne ise, size asıl söylemek istediğim, artık sitede mutlu olamamam. Site bana hiç tat vermiyor. Sitede bana yönetici olarak da ihtiyaç olmadığını düşünüyorum. Bu nedenlerden dolayı, üstümde bir yük haline gelen yöneticilik ünvanının kaldırılmasını talep ediyorum. Eminim ki, siteye yine en sık ben uğrayacağım. Yine en fazla soruları ben yanıtlayacağım. Ve en fazla hareketi yine ben sağlayacağım. Fakat bu yöneticilik ünvanı beni sıkmaya başladı.

Görüşmek üzere, sevgiyle kalın...

Arzu"

2 YORUMLAR :

TILSIM dedi ki...

Arzucum doğru kararı verdiğine inanıyorum.Sen ben aynıyım desende omzunda rütbe olduğunda rahat olamazdın hem başkalarının da sana karşı bakışı açısı farklı olur.Bu durum baştan söylemek isterdim fakat doğru olmazdı.Sitede ki durgunluğa bende anlam veremiyorum.
Aramıza tekrardan hoş geldin özgür kıs. :)seni seviyoruz.

Arzu Breda dedi ki...

Tılsımcım,
Kararımı desteklediğin için teşekkürler canım. Ben aynıyım derken, tabii ki aynıyım, ruhum aynı ama ruhumda bir baskı var elbette. Ruhumu dışarı yansıtamıyorum, tam anlamıyla.
Hoş buldum diyorum. :) Ben de sizi seviyorum, canlarım...

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu